luni, 25 octombrie 2010

Vreme pierduta

Scriu aceste randuri (wow, suna ca o scrisoare de adio) cand ar trebui sa-mi tocesc la nush ce materie.
Dupa cum puteti vedea, m-am reapucat de blog pentru un timp. Mi-am dat seama ca scriind liberez niste frustrari si chestia asta ajuta. Ma face sa merg mai departe cam la cota de avarie, but anyway... fuck it. De ce sa nu iau o pauza - ACUM?
De ce voiam sa mai vorbescu cu voi: m-am hotarat sa ma apuc de MTG (Magic The Gathering). Pentru profani asta inseamna trading card games. Da, da..."cum poate sa-mi stea capul la asta in acest moment al existentei mele" - raspunsul il aveti mai sus: Fck 'it!
Am stat si am ochit site-urile ce vand carti noi si nu pot decat sa ma oftic cand vad ca Romania este underground si la capitolul "geeks". Apropo de subiectul asta, citeam candva un articol al unei persoane mai destepte decat mine care spunea ca a devenit perfect geek - jocuri, anime-uri, fantasy si lista mai poate continua. Eu mai am pana acolo dar fac eforturi si cred ca voi reusi. Nasol e ca sa fii un tocilar in Romania, presupune capital...mult capital. Un simplu pachet de carti costa in jur de 70 de lei. Cand am vazut asta m-a cam luat cu ameteli (sau poate ca era din cauza faptului ca nu mancasem) dar m-a incurajat ideea ca se misca incet incet lucrurile. Well chiar sunt curios cat de bun sunt.
The geek is it in me:0 is it in you too?:) <-da! Imi dau seama cat de gay suna:P

5 comentarii:

Ciob! spunea...

... cred ca am inteles gresit:D
iar ce am inteles nu te avantajeaza in ochii multora! ce ai vrut defapt sa spui?

Emil spunea...

Well my dear Ciob (I lol'ed) ma refeream ca majoritatea playerilor de MTG sunt considerati Geeks - la fel ca si cei pasionati de treburile alea (fantasy and stuff).
Ideea de baza e ca mi se rupe de faptul cum sunt vazut, atata timp cat ma distrez dar nu asta era problema. Problema e ca sunt mult prea scumpe, iar comunitatea este destul de imprastiata la noi - nici macar un TCC nu poate prospera cum trebuie. E o aventura sa fi vazut ca un geek (dak ai pasiuni de genu) fara sa ai obiectu' muncii - asta era ironia.
Nu cred ca era atat de deep postarea mea... pur si simplu eram ironic. asta iti raspunde la intrebare?

Anonim spunea...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David

Fotograf nunta Ana spunea...

un blog bun am gasit cateva articole pe care le-am citit cu mult interes

Masaj erotic Sibiu spunea...

foarte bun postarea am citit cu multa placere