joi, 19 august 2010

Been a while...

mda been a while. Ma gandeam.. bai frate n-am mai scris nimic pe aici de sute de ani - pt fluturi probabil, asta traducandu-se prin "cateva luni" - dar totusi... mi se facu pofta:) asa cum zice olteanul.
E vara... sau asa se pare, la cat de cald e. Adevarul este ca m-am tot gandit la bloggereala dar mi-a fost extrem de lene. Mda asta ati mai auzit-o insa.. nu stiu... Am inceput scoala de soferi si e... ciudat:)) nu-s deloc obisnuit cu 1 tona jumate de metal care se misca de una singura sau, ma rog... oarecum de una singura:) Mi-am dat seama ca-s cel mai prost sofer - ever. Asta e un warning pt viitorii mei pasageri. Si u Alexe - nu-ti mai face sperante, crezi ca nu-ti vad zambetul?
In curand o sa dau o fuga afara din Bucuresti, intr-o parte a tarii pe care o ador. Merit putina relaxare inaintea inceperii unui an de...cappa cappa t. Revenind la oile noastre. Mi-am deschis facebook (nu nu-i fac reclama) dar mi se pare genial de cum te pierzi in commenturi cu prietenii. Chiar nu mi-am dat seama ca toata lumea are o chestie de genul asta acum... kinda' wierd. Dap... postarea asta se umple de randomness. Adevarul e ca nu prea am inspiratie dar se cerea un post nu?
Anyway... o sa mai revin... sa speram ca nu iar dupa cateva luni:) Imi place sa cred ca bloggereala n-a murit inca:) not for me xD

Un comentariu:

Cand vorbele sunt de prisos spunea...

hmmm..eu așteptam să revii :D deci aștept să mai scrii :D și, aa, fă-ți și tu un blogroll, plizz ;;).
Have a nice day :D